Regulamin zwrotu i wymiany w sklepie stacjonarnym

Regulamin zwrotu i wymiany towaru w sklepach stacjonarnych Banana Socks

 

I. Postanowienia ogólne

1.       Niniejszy Regulamin (dalej "Regulamin") określa zasady dokonywania zwrotu bądź wymiany Towaru zakupionego w sklepach stacjonarnych Banana Socks.

2.       Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:

a.  Sklep stacjonarny Banana Socks - działające pod marką Banana Socks znajdujące się na terenie Polski;

b.  Towar – wszelkie produkty zakupione w sklepach stacjonarnych Banana Socks znajdujących się na terytorium Polski.

3. Każdemu Klientowi umożliwia się dokonanie bez podania przyczyny zwrotu bądź wymiany Towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym Banana Socks w terminie 7 dni w przypadku zwrotu Towaru, a 14 dni w przypadku wymiany Towaru, licząc od dnia następnego po dniu dokonania zakupu, tzn. daty widocznej na paragonie fiskalnym/fakturze VAT jako daty sprzedaży, na zasadach wskazanych w Regulaminie. Po upływie ww. terminów nie ma możliwości zwrotu lub wymiany Towaru na podstawie Regulaminu. (W części III poniżej zostały omówione sposoby rozliczenia finansowego w przypadku zwrotu Towaru).

4. Regulaminu nie stosuje się do zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w sklepie internetowym Banana Socks pod adresem: www.bananasocks.pl .

 

II. Zasady zwrotu i wymiany na podstawie Regulaminu (tj. bez podania przyczyny)

1. Zwrotowi bądź wymianie podlega Towar, który:

a. nie nosi śladów użytkowania,

b. nie został uszkodzony,

c. posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,

d. znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu,

e. został zakupiony w sklepie stacjonarnym Banana Socks.

 

2. Zwrotowi bądź wymianie nie podlega Towar, który:

a. pochodzi ze zwrotu bądź wymiany,

b. pochodzi z promocji, jeśli tak stanowi jej regulamin,

c. w momencie sprzedaży posiadał obniżoną cenę ze względu na niepełną wartość spowodowaną wadą, uszkodzeniem, itp.

 

3. Klient może dokonać wymiany na:

a. Towar w tej samej lub wyższej cenie

 

4. W przypadku wymiany na Towar w wyższej cenie, warunkiem wymiany jest dopłata różnicy pomiędzy ceną Towaru, na który ma nastąpić wymiana a ceną Towaru wymienianego.

5. Zwrotu bądź wymiany Towaru Klient dokonuje w sklepie stacjonarnym w którym nastąpił zakup Towaru.

6. Przed podjęciem decyzji w przedmiocie zwrotu Towaru, pracownicy sklepu Banana Socks są uprawnieni do weryfikacji spełnienia przez Klienta warunków opisanych w Regulaminie.

7. Zwrot lub wymiana Towaru będzie dokonana tylko za okazaniem oryginalnego paragonu fiskalnego lub oryginału/kopii faktury VAT.

8. Z chwilą przekazania Towaru do zwrotu Klient:

a. oddaje Sprzedawcy oryginał paragonu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne Towary, Klient otrzymuje kopię paragonu (oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy) albo

b. okazuje Sprzedawcy oryginał/kopię faktury VAT i otrzymuje odpowiednią fakturę korygującą.

10. Z chwilą przekazania Towaru do wymiany Klient:

a. zwraca Sprzedawcy oryginał paragonu, o którym mowa w pkt. 8. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne Towary, Klient otrzymuje kopię paragonu (oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy) albo

b. okazuje Sprzedawcy oryginał/kopię faktury VAT i otrzymuje fakturę korygującą.


III. Sposób rozliczenia finansowego w przypadku zwrotu Towaru

1. Zwrot należności za Towar następuje w formie wybranej przez pracownika Sklepu Stacjonarnego, możliwe opcje zwrotu:

a. gotówką

b. zwrotu płatności na kartę płatniczą, kredytową lub debetową, którą dokonano zapłaty – z zastrzeżeniem że taki zwrot jest realizowany jedynie przy zwrocie tego samego dnia co dokonany zakup

c. przelewu należności na konto zgodnie z wypełnionym formularzem zwrotu.


IV. Postanowienia końcowe

1. Powyższe zasady nie naruszają praw konsumenckich wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów.

2. Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy kierować na piśmie w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę na adres Banana Family Sp. z o.o. ul. Aleja KEN 36/112b, 02-797 Warszawa.

3. Regulamin dostępny jest w siedzibie sklepie stacjonarnym Banana Socks, jak również na stronie internetowej www.bananasocks.pl w zakładce REGULAMIN ZWROTU I WYMIANY W SKLEPIE STACJONARNYM.

4. Regulamin obowiązuje od dnia 22 czerwca 2024 r. do odwołania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl